dilluns, 10 de setembre del 2012

DESPLOMAT 2012

Aquest cap de setmana he anat al DESPLOMAT.

De fet hem anat la Isa i jo, ja que tots dos teníem una mica de FESTIVAL, mai millor dit.
Per part de la Isa no fa falta que ho digui , que estava atrafegada amb el tema GÀRGOLA, que aquest any ha sigut el patrocinador oficial del DESPLOMAT.



Felicitar a la gent de GÀRGOLA, per l'estructura que van fer, ja que era la mateixa que a Margalef però ampliada pels laterals, i afegint un sòcol mes alt, per guanyar una mica d'alçada.



Per part meva m'he passat el cap de setmana a la carpa de FIVE TEN que teníem al DESPLOMAT , amb peus de gat per test center.



Comentar que ha sigut un èxit de participació , i que per la meva part em pogut donar a conèixer un peu de gat tant complert com es el BLACKWING de FIVE TEN.



Felicitar a tota l'organització del DESPLOMAT i esperar que l'any que ve podem estar donant guerra!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada